De laatste duik en de laatste loodjes

28 oktober 2014 - Gieten, Nederland

Dit weekend hebben Alice en ik de laatste meubels vanuit Den Haag naar Gieten gebracht. Die kunnen dan nog net mee in de zeecontainer, die straks wordt opgehaald. Woensdagavond heb ik een afscheidsetentje met mijn Rijswijkse collega's (waarschijnlijk weer een satéschotel), dus dan kom ik niet zwemmen. De laatste keer was afgelopen woensdag. Op aandringen van badmeester Jeroen heb ik toen een laatste duik in het zwembad gemaakt, waarna ik alle actieve en passieve zwemmers plus de badmeesters heb getrakteerd op een drankje en een bitterbal in bar-bistro Het Wedde.

De laatste loodjes zitten er bijna op. Vrijdag vliegen we naar Bangalore. De eerste maand zitten we dan in een luxe hotel, waarschijnlijk het Palm Meadows Hotel, maar dat laat ik nog wel weten. We gaan dan direct op zoek naar een passende woning. Alice wil een grote keuken waar ze lekkere curryschotels voor ons kan maken. Eind november ben ik voor 2 weken terug bij Shell Rijswijk voor de financiële afwikkeling op mijn oude afdeling. Misschien dat ik sommigen van jullie dan nog even zie.

1. Bureauredactie:
    29 oktober 2014
    Beste Peter & Alice,

Wij wensen jullie een behouden vaart! De voltallige redactie van Braeck-Brabbels komt graag eens curry eten. Niet vergeten om tijdig het stukje voor ons geliefde tijdschrift in te leveren!

Groeten,

Bureauredactie